AutoMapa #lastmile
To system wspierający wyznaczanie tras i planowanie pracy pracowników - kurierów, dostawców, przedstawicieli handlowych, rzeczoznawców czy innych pracowników mobilnych. W systemie można zaprojektować swoje obszary operacyjne, podzielić pracę na poszczególnych pracowników i automatycznie wyznaczyć optymalne trasy dowozu. System pomaga w realizacji zleceń, udostępniając logistykom (operatorom) raporty i podsumowania z wykonania zadań oraz zdjęcia i notatki od dostawców.
System AutoMapa #lastmile zaplanuje Twoje prace.
Towarzyszymy zleceniu na każdym etapie
Utworzenie zlecenia
Dane są geokodowane, zlecenie jest lokalizowane na mapiePrzydzielenie zlecenia
Na podstawie utworzonych pracowniczych stref operacyjnych zlecenie jest przydzielane do odpowiedniego pracownika.Wyznaczenie tras
Dla każdego pracownika wyznaczamy optymalne trasy i wiemy o której godzinie będzie na miejscu każdego zlecenia.Realizacja zleceń dziennych
Nasza aplikacja mobilna będzie towarzyszyła pracownikowi mobilnemu i pomagała mu w pracy - nawigowała pomiędzy zleceniami, zbierała zdjęcia i notatki.Raportowanie
Na bieżąco w trakcie dnia na dashboardach operatorskich wyświetlimy zagrożone zlecenia, notatki pracowników, a po zakończonym dniu pracy przeliczy raport z realizacji zleceń.
Lista komponentów AutoMapa #lastmile
Rozwiązanie może zapewnić kompletny system do obsługi zleceń lub możesz wybrać interesujące Cię komponenty do wbudowania we własny system.
- Webservice REST do zasilania systemu danymi zleceń, danymi gps pracowników.
- Moduły raportujące, które na bieżąco oceniają zagrożone zlecenia oraz sprawdzają czy pracownicy poruszają się po dozwolonych strefach.
- Komponenty mapowe do osadzenia na własnych stronach i aplikacjach do np. wizualizacji trasy dziennej pracownika.
- Moduł uczący się (Machine Learning) zbierający informacje na temat czasu spędzanego w punktach - do precyzyjnego określania czasu w przyszłości.
- Zarządzanie strefami operacyjnymi pracowników terenowych - Edytor Stref
- Aktualizacja danych magazynów, oddziałów, pracowników oraz dostępnych licencji
- Raporty dziennie pracowników
- Dashboardy dla operatorów w oddziałach - dispatch, interwencje, zagrożone zlecenia.
- Moduł statystyczno - billingowy
- Aplikacja AutoMapa z możliwością nawigacji pomiędzy punktami trasy dziennej.
- Możliwość dodawania notatek i zdjęć w odwiedzanych punktach zleceń.
- Moduł AutoCB umożliwiający głosową komunikację z Operatorem i/lub wybranymi pracownikami terenowymi.
- Zbieranie śladu GPS do późniejszego rozliczenia pracy terenowej.
Referencje
Wypełnij formularz i umów się na prezentację