Funkcjonalności

Geomarketing

Siła nabywcza

Rodzaje budynków

Populacja

Podział administracyjny

Numeryczny model terenu

Kody pocztowe

Dane własne

Dane rynkowe

Traffic


  • Lokalizacja np. sieci sklepów
  • Dane obrotowe
  • Dane konkurencji
  • Demografia
  • Siła nabywcza
  • Dane traffic
  • Atrybuty drogowe
  • Pikietaż dróg w Polsce
  • Dane punktów POI
  • Typy budynków
  • Dane katastralne
  • Podział administracyjny
  • Obszary kodów pocztowych
  • Dane ze źródeł zewnętrznych (np. dane klienta, GUS, GUGiK)

  • Analiza krzyżowa warstw na mapie
  • Wyznaczanie stref oddziaływania
  • Obliczanie potencjału nabywczego grupy docelowej
  • Identyfikacja "białych plam" i obszarów konkurencji
  • Analiza generatorów ruchu
  • Weryfikacja nowych potencjałów - nowe osiedle, otwarte drogi, etc
  • Analiza sieci dystrybucji z możliwością optymalnego podziału terenu operacyjnego
  • Obliczanie modelu obrotowego sklepów
  • Filtrowanie geograficzne (np. po odległości od najbliższego bankomatu)
  • Filtrowanie po atrybutach

  • Skonfigurowany widok na interaktywnej mapie (permalink)
  • Dedykowany raport online ze skonfigurowanymi elementami (mapki, wykresy, tabele, etc)
  • Raport PDF
  • Raport Excel

Przykłady analiz

Planowanie sieci sprzedaży


Efektem analizy może być: rekomendacja usunięcia punktów sprzedaży, uruchomienie nowego punktu, zmiana profilu sprzedaży / asortymentu, etc.

Czytaj więcej

Analiza sieci dystrybucji


Efektem analiz może być: zaplanowanie optymalnego podziału terytorialnego pomiędzy pracowników, wyznaczenie optymalnych tras przejazdu, podział przesyłek na flotę pojazdów/pracowników, zalecenia lepszego rozłożenia wolumenów przesyłek pomiędzy oddziały

Czytaj więcej

polski